Jaarcongres Van Brede school naar Kindcentrum

15 mei 2019

Adresgegevens
Vul in het bovenstaande veld uw email ter controle opnieuw in.
Deelsessies

Selecteer uw keuze(s) indien u wenst deel te nemen aan een deelcongres of workshop:

Eerste deelsessie ronde:

Tweede deelsessie ronde:


Voor het geval dat bovenstaande sessies reeds volgeboekt zijn of in dezelfde ronde vallen, kunt u hier alternatieven opgeven:

Eerste deelsessie ronde:

Tweede deelsessie ronde:


Factuurgegevens


U kunt hieronder een factuuradres invullen indien deze afwijkt van bovenstaand adres.
Let op: Indien uw werkgever het congres betaalt; vraag alstublieft het juiste factuuradres en eventuele kostenplaats of referentie op bij de administratie van uw organisatie.


Wilt u de factuur ook op een ander e-mailadres (bijvoorbeeld afdeling crediteuren@ of facturen@) ontvangen? Vul dan hieronder het e-mailadres in.

Aanvullend - korting Wanneer u gebruik wilt maken van een korting, dient u dit bij aanmelding zelf aan te vinken en/of de kortingscode in te voeren. De voorwaarde voor meerpersoonskorting is dat het factuuradres voor alle deelnemers van de organisatie/instelling gelijk is. Ten behoeve van studentenkorting ontvangen wij graag binnen een week een goed leesbare scan/kopie van uw studentenpas op office@logacom.nl.
Met terugwerkende kracht worden er geen kortingen verwerkt.


Ik wens gebruik te maken van de volgende kortingsregeling:

Indien u over een kortingscode of abonneenummer beschikt, dan kunt u het hier invullen. Bij gebruik van abonneekorting is vermelden van abonneenummer verplicht, zonder abonneenummer wordt de korting niet verwerkt.


Aanvullend - accreditatie

Wilt u gebruikmaken van accreditatie? Vul dan hier uw gegevens in zodat wij uw presentie kunnen verwerken indien accredtiatie is aangevraagd (niet voor alle bijeenkomsten wordt accreditatie aangevraagd, raadpleeg de website van het congres voor meer informatie).


Eventuele aanvullende opmerkingen of informatie (zoals medische dieetwensen):



Wilt u nog iemand aanmelden klik dan op Volgende Aanmelding.

Om uw aanmelding(en) te voltooien, klik op de Aanmelden knop.

Deelcongressen/Workshops:
1. Verhalend leiderschap

1. Verhalend leiderschap

Willem de Vos, rector-bestuurder, Christelijk Lyceum Veenendaal.

2. Betrokkenheid als kwaliteitsindicator van goede opvang en onderwijs

2. Betrokkenheid als kwaliteitsindicator van goede opvang en onderwijs

(let op alleen beschikbaar in de 2e deelsessieronde)
Suze Roelofs, procesbegeleider/spreker.

3. De boer op met Kindgericht Centrum de Kleine Akkers!

3. De boer op met Kindgericht Centrum de Kleine Akkers!

Anna van Duuren, manager kinderopvang, Kinderopvang Humanitas.
Beppie Smit, directeur, Jenaplanschool de Kleine Akkers.
Gerry Leijten, procesbegeleider.

4. Leuk die theorie, maar hoe doet u dat in de praktijk?

4. Leuk die theorie, maar hoe doet u dat in de praktijk?

Marjoleine Jansen, Senior Practitioner Coach & Veranderaar.

5. Talentateliers in de wijk

5. Talentateliers in de wijk

Drs. Martine Dijk, programmacoördinator ad PEM, Hanzehogeschool Groningen.
Mirjam Zuidema, senior pedagogisch medewerker, SKSG.

6. De Familiegroep

6. De Familiegroep

Elleke Muller, Unitregisseur Brede school Het Talent/ ambassadeur PACT voor Kindcentra.

7. De aap en de banaan: voor Kindcentra die in beweging willen komen

7. De aap en de banaan: voor Kindcentra die in beweging willen komen

Drs. Margôt Koekkoek, IKC expert, Margot Koekkoek Advies.
Drs. Aafke Osse, veranderkundige, MaakRuimte!

8. Pedagogiek als fundament van uw IKC

8. Pedagogiek als fundament van uw IKC

Wilma van Esch, Procesbegeleider, spreker en schrijver.

9.Opvang en Onderwijs in één organisatie

9.Opvang en Onderwijs in één organisatie

Adrie Groot, voorzitter College van bestuur, Blosse Opvang en Onderwijs.
Jeanette de Jong, lid College van bestuur, Blosse Opvang en Onderwijs (onder voorbehoud)

10. Regieversterkend leiderschap; Hoe geeft u leiding aan een lerende organisatie?

10. Regieversterkend leiderschap; Hoe geeft u leiding aan een lerende organisatie?

Drs. Elena Carmona van Loon, trainer, orthopedagoog-generalist, auteur van Regie versterkend leiderschap en Regie versterken in het onderwijs; worden wie je bent.

11. Van bestuurlijke visie naar vorm op locatie

11. Van bestuurlijke visie naar vorm op locatie

Ir. Carolien van der Velden en Ronald de Bie, beiden adviseurs IKC’s, PentaRho.

12. Learning Language and Loving it! Samen praten met plezier!

12. Learning Language and Loving it! Samen praten met plezier!

Jacobien van Kooten, logopediste, NSDSK.
Sietske Kronenburg, logopediste, NSDSK.

13. Financiering van het (I)KC. Van visie naar haalbaar plan

13. Financiering van het (I)KC. Van visie naar haalbaar plan

Jan Schraven, Expert Waarborgfonds Kinderopvang – Kenniscentrum Ruimte-OK.

14. Kinderwerk doet er toe in de brede school of het kindcentrum

14. Kinderwerk doet er toe in de brede school of het kindcentrum

Erna Driessen, manager Jeugd, De Schoor, Welzijn in Almere
Els Spraakman, teamleider Kinderwerk, De Schoor, Welzijn in Almere

15.Eetgedrag in balans: Een gezonde eetopvoeding

15.Eetgedrag in balans: Een gezonde eetopvoeding

Dr. Junilla Kirsten Larsen, Universitair Docent, Radboud Universiteit, Nijmegen.

16. Werk maken van een rijke leeromgeving

16. Werk maken van een rijke leeromgeving

(let op alleen beschikbaar in 1e deelsessieronde)
Suze Roelofs, procesbegeleider/spreker.

17. Innovatieve onderwijshuisvesting

17. Innovatieve onderwijshuisvesting

Erik Schotte, partner en architect, LIAG architecten en bouwadviseurs.

18. 'Samen digi-TAAL de toekomst in!'

18. 'Samen digi-TAAL de toekomst in!'

Marjon Doef en Josette Huisman, leerkrachten onderbouw, Community School De Horizon.

19.Gedoe in de klas? BOEIEN(d)!

19.Gedoe in de klas? BOEIEN(d)!

Harriette van Luijken en Marlies Heinink, beiden ervaren conflictdeskudigen, trainers en coaches in onderwijs, zorg en bedrijfsleven. Verbonden aan Medling academy, onderdeel van Logavak Opleidingsgroep, mede ontwikkelaars van de Gelukskapitein.

20. Met groeimindset & breinkennis meer groeikansen voor leerlingen

20. Met groeimindset & breinkennis meer groeikansen voor leerlingen

Saskia Verhaeren, trainer & adviseur Groeimindset. Met meer dan 20 jaar onderwijservaring en passie voor ons unieke brein traint en adviseert Saskia Verhaeren leraren & (school-)organisaties naar een mindset gericht op groei!

21.Muziekonderwijs: geen kunst!

21.Muziekonderwijs: geen kunst!

(let op alleen beschikbaar in 2e ronde)
Jeroen Schipper, vakleerkracht muziek in het regulier en speciaal basisonderwijs en kinderliedjesschrijver, ZZP.

22. ‘Druk en dromerig’. ADHD bij meisjes.

22. ‘Druk en dromerig’. ADHD bij meisjes.

Jacqueline van de Sande, POH-GGZ Jeugd en Schoolmaatschappelijk werker primair onderwijs. Auteur ‘Druk en Dromerig’. ADHD bij meisjes. Voor ouders, leerkrachten en meisjes. Ervaringsdeskundige, ook als ouder.

23. Uurtje vrije studie voor bezoek aan informatiemarkt

23. Uurtje vrije studie voor bezoek aan informatiemarkt

(let op alleen beschikbaar in 1e ronde)
Geen specifieke docent. Deelnemers kiezen voor een extra uur vrij voor een bezoek aan de informatiemarkt om met innovators en entrepreneurs in gesprek te gaan.